Pakiety sponsorskie dla Lubelskich Dni Nauki i Biznesu
Każdy Sponsor otrzyma:
- tytuł i możliwość umieszczenia logo na materiałach promocyjnych
- możliwość prezentacji przed ponad 2000 uczestników podczas całej konferencji (czas prezentacji zależy od wybranego Pakietu Sponsorskiego)
- możliwość wystawienia stoiska w czasie konferencji (wielkość stoiska zależy od wybranego Pakietu)
- zasięg promocji internetowej do 20 000 osób
Istniej możliwość udziału we wszystkich lub wybranych konferencjach:
WySPA.IT – konferencja informatyczna
WD 2016 – konferencja naukowa
NBD 2016 – konferencja biznesowa
Pakiety
W zależności od wybranego Pakietu Sponsorskiego, otrzymają Państwo:
Sponsor Platynowy
Liczba Sponsorów Platynowych: 1 organizacja
Korzyści:
- tytuł Sponsora Platynowego (Głównego) konferencji,
- prezentacja Sponsora Platynowego w trakcie pierwszego dnia konferencji (szacowany czas: 30 minut),
- ustne uznanie i podziękowania podczas rozpoczęcia konferencji,
- wypowiedź (do 30 sekund) w relacji video z konferencji,
- wyszczególnienie Sponsora Platynowego w oficjalnych podziękowaniach oraz komunikacie pokonferencyjnym,
- udział jednego przedstawiciela firmy w konferencji prasowej nt. Lubelskich Dni Nauki i Biznesu,
- 2 zaproszenia VIP na kolację po konferencji.
Promocja w materiałach drukowanych:
- umieszczenie nazwy i logotypu Sponsora Platynowego na materiałach dla prasy (informacja prasowa, mailing do dziennikarzy),
- umieszczenie nazwy i logotypu Sponsora Platynowego na zaproszeniach papierowych rozsyłanych do gości VIP,
- pełna strona na okładce folderu konferencyjnego do dyspozycji Sponsora Platynowego,
- umieszczenie nazwy lub logotypu Sponsora Platynowego na materiałach konferencyjnych: pendrive, notes i dodatkowy gadżet technologiczny (łącznie 600 sztuk gadżetów, po 200 sztuk każdego rodzaju),
- dołączenie dowolnych materiałów promocyjnych Sponsora Platynowego do materiałów konferencyjnych tzw. WelcomePack dla każdego uczestnika,
- umieszczenie nazwy i logotypu na identyfikatorach dla gości.
Promocja online:
- umieszczenie logotypu Sponsora Platynowego na zaproszeniach elektronicznych wysyłanych w mailingach i newsletterach,
- obecność Sponsora Platynowego na stronie internetowej konferencji – logotyp podlinkowany do strony głównej Sponsora Platynowego,
- umieszczenie bannera reklamowego Sponsora Platynowego na stronie konferencji na okres 12 miesięcy,
- publikacja 3 informacji Sponsora Platynowego w rubryce Aktualności na stronie konferencji,
- umieszczenie informacji o Sponsorze Platynowym na profilu konferencji na Facebooku,
- podanie informacji o Sponsorze Platynowym w zaproszeniach telefonicznych.
Promocja w miejscu konferencji:
- zorganizowanie stoiska promocyjnego o wymiarach 3 m x 2 m,
- wystawienie roll-up lub ścianki promocyjnej Sponsora Platynowego w Sali Głównej najbliżej głównej sceny oraz przy rejestracji,
- wyświetlanie logotypu Sponsora Platynowego między prezentacjami i panelami dyskusyjnymi na Sali Głównej,
- wyświetlanie logotypu Sponsora Platynowego na ekranach przy wejściach na salę konferencyjną.
Inne:
- informacja o zasponsorowaniu nagrody dla uczestników konferencji (o ile sponsor taką nagrodę ufunduje),
- dostęp do dokumentacji zdjęciowej konferencji i możliwość jej wykorzystania
- w materiałach promocyjnych Sponsora Platynowego w przyszłości,
- dodatkowa promocja i możliwość znalezienia potencjalnych pracowników
- w informatycznej i naukowej części konferencji – formy do ustalenia indywidualnie.
Sponsor Złoty
Liczba Sponsorów Złotych: 5 organizacji
Korzyści:
- prezentacja Sponsora Złotego w trakcie konferencji (szacowany czas: 15 minut),
- ustne uznanie i podziękowania podczas rozpoczęcia konferencji,
- wyszczególnienie Sponsora Złotego w oficjalnych podziękowaniach oraz komunikacie pokonferencyjnym,
- 1 zaproszenie VIP na kolację po konferencji.
Promocja w materiałach drukowanych:
- umieszczenie logotypu Sponsora Złotego w folderze konferencyjnym,
- umieszczenie nazwy lub logotypu Sponsora Złotego na jednym wybranych gadżecie konferencyjnym: pendrive, notes lub gadżet technologiczny (200 sztuk),
- dołączenie ulotek promocyjnych Sponsora Złotego do materiałów konferencyjnych tzw. WelcomePack dla każdego uczestnika,
- umieszczenie nazwy i logotypu na identyfikatorach dla gości.
Promocja online:
- umieszczenie logotypu Sponsora Złotego na zaproszeniach elektronicznych na konferencję wysyłanych w mailingach i newsletterach,
- obecność Sponsora Złotego na stronie internetowej konferencji – logotyp podlinkowany do strony głównej Sponsora,
- umieszczenie bannera reklamowego Sponsora Złotego na stronie konferencji na okres 3 miesięcy,
- publikacja 2 informacji Sponsora Złotego w rubryce Aktualności na stronie konferencji – obecność informacji przez 1 tydzień,
- umieszczenie informacji o Sponsorze Złotym na profilu konferencji na Facebooku.
Promocja w miejscu konferencji:
- zorganizowanie stoiska promocyjnego o wymiarach 2 m x 1 m,
- wystawienie roll-up Sponsora Złotego w Sali Głównej, niedaleko Sceny Głównej,
- wyświetlanie logotypu Sponsora Złotego między prezentacjami i panelami dyskusyjnymi na Sali Głównej,
- wyświetlanie logotypu Sponsora Złotego na ekranach przy wejściach na salę konferencyjną.
Inne:
- informacja o zasponsorowaniu nagrody dla uczestników konferencji (o ile sponsor taką nagrodę ufunduje),
- dodatkowa promocja i możliwość znalezienia potencjalnych pracowników
- w informatycznej i naukowej części konferencji – formy do ustalenia indywidualnie.
Sponsor Srebrny
Liczba Sponsorów Srebrnych: 10 organizacji
Korzyści:
- prezentacja Sponsora Srebrnego w trakcie konferencji (szacowany czas: 5 minut),
- ustne uznanie i podziękowania podczas rozpoczęcia konferencji.
Promocja w materiałach drukowanych:
- umieszczenie logotypu Sponsora Srebrnego w folderze konferencyjnym,
- dołączenie ulotek promocyjnych Sponsora Srebrnego do materiałów konferencyjnych tzw. WelcomePack dla każdego uczestnika,
- umieszczenie nazwy i logotypu na identyfikatorach dla gości.
Promocja online:
- umieszczenie logotypu Sponsora Srebrnego na zaproszeniach elektronicznych na konferencję wysyłanych w mailingach i newsletterach,
- obecność Sponsora Srebrnego na stronie internetowej konferencji – logotyp podlinkowany do strony głównej Sponsora,
- publikacja 1 informacji Sponsora Srebrnego w rubryce Aktualności na stronie konferencji,
- umieszczenie informacji o Sponsorze Srebrnym na profilu konferencji na Facebooku.
Promocja w miejscu konferencji:
- zorganizowanie stoiska promocyjnego o wymiarach 1 m x 1 m,
- wystawienie roll-up w Sali Głównej,
- wyświetlanie logotypu Sponsora Srebrnego na ekranach przy wejściach na salę konferencyjną.
Inne:
- informacja o zasponsorowaniu nagrody dla uczestników konferencji (o ile sponsor taką nagrodę ufunduje).
Partner Brązowy
Liczba Sponsorów Brązowych: nieograniczona liczba organizacji
Korzyści:
- ustne uznanie i podziękowania podczas rozpoczęcia konferencji.
Promocja w materiałach drukowanych:
- umieszczenie logotypu Sponsora Brązowego w folderze konferencyjnym,
- umieszczenie nazwy i logotypu Sponsora na materiałach promocyjnych konferencji (ok. 600 sztuk),
- umieszczenie logotypu Sponsora Brązowego na zaproszeniach elektronicznych na konferencję.
Promocja online:
- obecność Sponsora Brązowego na stronie internetowej konferencji – logotyp podlinkowany do strony głównej Sponsora,
- umieszczenie logotypu Sponsora Brązowego na zaproszeniach elektronicznych na konferencję wysyłanych w mailingach i newsletterach,
- umieszczenie informacji o Sponsorze Brązowym na profilu konferencji na Facebooku.
Promocja w miejscu konferencji:
- wystawienie roll-up w Sali Głównej,
- wyświetlanie logotypu Sponsora Brązowego na ekranach przy wejściach na salę konferencyjną.
Inne:
- informacja o zasponsorowaniu nagrody dla uczestników konferencji (o ile sponsor taką nagrodę ufunduje).
Liczymy, że przedstawiona propozycja współpracy spotka się z Państwa zainteresowaniem.